Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Wazzka | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina adres zarejestrowany25.01.2009 @20:22:07 ostatnio na stronie05.09.2015 @17:16:13



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty64 komentarze399 posty na forum0

komputer / sprzęt
canon 1100d (ucze się, ucze!)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~EdiHan    25.04.2009 @16:11:28
dzieki
~suszii    18.04.2009 @22:09:59
Nie ma za co .
~lesnyludz    10.04.2009 @23:42:06
Dziękuję za komentarz.Lisek jest rudy,zieleń to prawdopodobnie gra światła,odbicia od roślin.Zdjęcie robiłem z podchodu a warunki oświetleniowe były takie a nie inne.Pozdrawiam,
~Thanatos    06.04.2009 @09:22:40
dziekuję, pozdrawiam świątecznie
~kasia30    05.03.2009 @00:22:19
http://images.google.pl/images?ndsp=20&um=1&hl=pl&lr=&q=manga&start=0&sa=N

"przekartkowałam" kilka stron i widzę ciągle to samo
jak dla mnie to jest zwykła :
Sztampa,Sztampa,Sztampa,Sztampa,Sztampa,Sztampa,Sztampa,.....

_______
~kasia30    04.03.2009 @14:41:17
Styl jest cechą indywidualną .
Czyli można malować kwiatki posiadając indywidualny styl a nie naśladując czyjś ?
robicie to mangoroboty- wszyscy wpatrzeni w jeden szablon i heja do przodu
zero indywidualizmu

nie wybroniłaś się : poniżej krytyki zasłużone
ostatnio edytowane: 2009-03-04 14:56:14
_______
~ciec    03.03.2009 @20:08:14
pokazałam mu drogę i powędrował w stronę łazienek; stwierdziłam, że tam może mu się spodobać
~anima88    22.02.2009 @23:04:01
A gdzie tam tuszem xD ja w zyciu tuszu na oczy nie widzialam, zwykly jakis zelowy dlugopis dorwalam :P
_______
We'll say goodbye, lost heaven
http://anima88.manifo.com/
~klusiaa92    21.02.2009 @19:23:45
każdy lubi co innego ale mogli by chociaż nie mówić że coś głupie chociaż nigdy tego nie oglądali.
~klusiaa92    21.02.2009 @18:16:11
wielkie pokłony za gust... Anime to coś a rzadko spotykam kogoś kto umie to do cenić :D
~klusiaa92    21.02.2009 @18:13:23
wielkie dzięki za obronę widzę że też jesteś fanką anime nie mylę się?
~Okime    18.02.2009 @22:31:55
Pięknie dziękuję ^___^
~ajsa    18.02.2009 @12:12:43
dziękuję
~88grzes    17.02.2009 @20:09:57
thx
_______
POAA!!
~sakurachan    17.02.2009 @17:56:25
hehee dziękuję
_______
'There is no such thing as coincidence... there is only Hitsuzen' - Yuuko

~redizak    13.02.2009 @01:23:25
spoko, ja sie nie znam, dzieki :D
_______
spaczone dziecko z biczem
~DAggERnoGod    29.01.2009 @20:51:36

Witam i pozdrawiam
_______
Qvo vadis Domine?
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt